Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging? Wij hebben de ultieme kans voor jou! Help klanten bij vraagstukken rondom de HR- en salarisadministratie. Nog geen ervaring? Dat is geen probleem want binnen dit programma scholen wij je alle benodigde informatie bij. Het HR & Payroll Program is een initiatief van ABAB. Een waardevol en compleet programma om nieuwe collega’s vanaf de eerste dag te helpen om zich te ontwikkelen tot payroll professional / salarisadministrateur. Jij helpt onze klanten verder bij het realiseren van hun doelen. Jouw ontwikkeling staat daarbij centraal.

Drie reden waarom het HR & Payroll Program bij jou past!

  • Volledig opleidingsprogramma, inclusief officiële PDL (Praktijkdiploma Loonadministratie) in-house opleiding, examen en afronding binnen twee maanden. 
  • Direct in dienst bij ABAB, zicht op verdere ontwikkeling (persoonlijk en vakinhoudelijk) en een eigen klantenbestand. 
  • Veel doorgroeimogelijkheden, zowel in senioriteit als in verschillende rollen, zoals payroll professional, payroll consultant en als specialist binnen vaktechniek SPD.

Wij nemen je in drie stappen mee in het programma 

Stap 1: opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie

In de eerste zes weken van het HR & Payroll Program begin je met een groep nieuwe collega’s aan de opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL). Deze opleiding tot salarisadministrateur volg je inhouse bij professionele trainers. Zij nemen je aan de hand en laten je kennis maken met de verschillende werkgebieden. De opleiding bestaat uit drie modules:

  • Arbeidsrecht en sociale zekerheid;
  • Loonheffingen;
  • Personeel, organisatie en communicatie.

Je sluit het opleidingsprogramma af met een examen en als je slaagt ontvang je een erkend diploma.

Stap 2: training on the job

Na het behalen van jouw diploma ga je samen met collega’s aan de slag om de opgedane kennis in de praktijk toe te passen, via training on the job op de salarisadministratie. Uiteraard stemmen we dit af met jou en je buddy; een collega die jou intensief begeleidt en jouw aanspreekpunt is voor al je vragen.

Stap 3: periodieke trainingen

Na je eerste trainingsperiode organiseren we periodiek trainingen om jezelf verder te ontwikkelen. Het gaat zowel om vakinhoudelijke kennis op het gebied van salarisadministratie als om de ontwikkeling van vaardigheden die belangrijk zijn als professional binnen de vakgebieden HR en salarisadministratie. Denk aan communicatieve en commerciële vaardigheden, feedback geven en ontvangen en timemanagement.

Word direct onze nieuwe collega!

Het HR & Payroll Program van ABAB is geen traject met vage baangarantie, geen afgebakend traineeship en we detacheren niet na je opleiding. Vanaf dag één ben je onze nieuwe collega salarisadministrateur en gaan we gezamenlijk op weg binnen ons vak(gebied).

Afhankelijk van je ontwikkeling en kennisopbouw krijg je een eigen klantengroep, waarvoor jij het aanspreekpunt bent voor alles rondom HR & salarisadministratie. Je klantenportefeuille zal steeds verder uitgroeien en uitdagender worden, waarbij ook het geven van advies een steeds belangrijkere rol gaat spelen.

ABAB is een full-service organisatie, dus we hebben heel veel collega’s binnen de diverse disciplines die je ondersteunen bij complexere vraagstukken op het gebied van fiscaal advies of arbeidsrecht. Je maakt dus ook kennis met andere vakgebieden en collega’s en je gaat multidisciplinair samenwerken.

Jouw profiel

Ben je enthousiast en benieuwd aan welke eisen je moet voldoen als toekomstig salarisadministrateur? Dat ga je hier niet lezen. Wij vinden het veel belangrijker om te weten wat jouw ambities en interesses zijn en welke ontwikkeling je voor jezelf ziet. Daar willen we op focussen en daar willen je alle mogelijkheden toe bieden.

Categorieën: Nieuws

0 reacties

Geef een reactie

Avatar plaatshouder